مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 05:452021-11-18اقتصادي

آبان 98| از دهن کجی دولت برجامی به ملت تا اشتباه محاسباتی دشمن


عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به حوادث آبان 98گفت: دشمنان تلاش داشتند آبان ماه سال جاری هم کشور را درگیر بحران کنند اما عملکرد دولت سیزدهم مانع تحقق این نقشه دشمن شد.

- محمدرضا مرندی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به حوادث آبان 98 گفت: درباره اتفاقات آبان 98 یک تحلیل خوشبینانه و یک تحلیل بدبینانه وجود دارد؛ تحلیل خوشبینانه این است که دولت در تدابیری که برای افزایش قیمت سوخت اندیشیده بود، بی تدبیری کرد.

یعنی  بدون اعلام قبلی و بدون اقناع و توجیه افکار عمومی یکباره قیمت بنزین را افزایش دادند و اعمال این تصمیم با اعلام آن در یک زمان بود که همین هم موجب اعتراضاتی شد.

وی اضافه کرد: البته در همان اوایل اعتراضات قبول نکرد.

حال شما این رفتار را با اتفاقاتی که در آبان امسال رخ داد، مقایسه کنید و عملکرد مسئولان دولتی را ببینید که چقدر متفاوت بود.

وی در ادامه با اشاره به حمله سایبری اخیر به جایگاه های سوخت رسانی، اظهار داشت: ضد انقلاب  به همراه جریانها و کشورهای حامی آنها با حمله سایبری به سیستم سوخت رسانی کشور سعی داشتند مجددا ماجرایی مانند اغتشاشات دوسال پیش را ایجاد کرده و کشور را درگیر بحران کنند ولی اینبار هم رسانه ها به خصوص رسانه ملی خوب و هم دولت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبان 98| از دهن کجی دولت برجامی به ملت تا اشتباه محاسباتی دشمن

آبان 98| از دهن کجی دولت برجامی به ملت تا اشتباه محاسباتی دشمن